Δικαιώματα καταναλωτών και διαμονή

Ενεργειακή Αναβάθμιση Κατοικιών
Ενεργειακή Αναβάθμιση Κατοικιών

Δικαιώματα καταναλωτών και διαμονή

Δικαιώματα καταναλωτών και διαμονή
Διαμονή

Βασικά δικαιώματά  κατά τη διαμονή σε  κατάλυμα/ ενοικιαζόμενα δωμάτια βραχυχρόνιας μίσθωσης όπως προκύπτουν από το αρθ. 8 του ν. 1652/1986 (ΦΕΚ 167/Α).

Υποχρεώσεις ξενοδόχου

Το ξενοδοχείο ή τα ενοικιαζόμενα δωμάτια πρέπει:

  • να διαθέτουν όλες τις διαφημιζόμενες και συμφωνηθείσες παροχές (κλιματισμό, πισίνα, γυμναστήριο, internet κλπ).
  • να επιβεβαιώνουν γραπτά εντός τριών (3) ημερών την αποδοχή ή όχι της κράτησης.
  • να παρέχει στη διάθεση του πελάτη το δωμάτιο για τις μέρες που συμφωνήθηκε εκτός αν ο πελάτης πράττει παράνομη πράξη ή φέρει μεταδοτική νόσο.
  • να έχουν αναρτημένο τιμοκατάλογο σε κάθε δωμάτιο

Εάν δεν τηρηθούν τα συμφωνηθέντα ο ξενοδόχος οφείλει:

  • να εξασφαλίσει τη διαμονή σας σε άλλο ξενοδοχείο ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας, καταβάλλοντας τα έξοδα μεταφοράς σας αυτό το ξενοδοχείο και την όποια διαφορά υπάρχει στην τιμή.

Κρατήσεις

Προκαταβολή

Όταν κάνετε μια κράτηση, το ξενοδοχείο δικαιούται να σας ζητήσει προκαταβολή έως το 25% του συνολικού κόστους της διαμονής σας. Το ποσό αυτό, δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το κόστος διαμονής για μια ημέρα.

Ακύρωση

Εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας:

  • Σας επιστρέφεται το 100% των χρημάτων, εάν κάνετε την ακύρωση τουλάχιστον 21 ημέρες πριν από τη διαμονή σας
  • Εάν δεν κάνετε την ακύρωσή σας μέχρι 21 ημέρες πριν από τη διαμονή σας, οφείλετε να καταβάλετε μέχρι το 50% του συνολικού κόστους της κράτησή σας, ανάλογα με την πολιτική του ξενοδοχείου.

Σε περίπτωση που θέλετε να μείνετε λιγότερες ημέρες από τις ημέρες της αρχικής σας κράτησης, θα πρέπει να έχετε ενημερώσει τον ξενοδόχο τουλάχιστον 21 ημέρες πριν και δεν θα έχετε καμία επιβάρυνση. Εάν δεν ενημερώσετε έγκαιρα (21 ημέρες πριν), ο ξενοδόχος δικαιούται να σας ζητήσει αποζημίωση έως το 50% της συμφωνίας.

Για ζητήματα διαμονής σε ξενοδοχειακές μονάδες ή ενοικιαζόμενα, αρμόδιος φορέας είναι το Υπουργείο Τουρισμού, όπου μπορείτε επίσης να αναζητήσετε πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα σας στη σελίδα εδώ. Επιπλέον, στην Τουριστική Αστυνομία καλώντας στο 1571.

Για να κάνετε καταγγελία δείτε την αντίστοιχη υποενότητα εδώ.

Χρειάζεστε βοήθεια με κάποιο θέμα σας;

Είναι μία Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών που έχει ως στόχο την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.

Newsletter

Newsletters

Μείνετε ενημερωμένοι για τις υπηρεσίες μας. Αφήστε μας το e-mail σας και εγγραφείτε στο newsletter μας.

Έχετε τη δυνατότητα απεγγραφής από τα newsletters μας ανά πάσα στιγμή

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Επικοινωνία

Στουρνάρη 17, Αθήνα 10683

2103304444

info@ekpizo.gr

www.ekpizo.gr

Δευ - Παρ: 10:00 πμ - 3:00 μμ
Σάβ - Κυρ: Κλειστά