Καταγγελία είναι η έγγραφη αναφορά σας προς την επιχείρηση από την οποία αγοράσατε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και δεν είστε ικανοποιημένος π.χ. είναι ελαττωματικό, ή δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, ή σας χρέωσαν μια προμήθεια στη συναλλαγή σας, ή σας αύξησαν τα ασφάλιστρα κτλ.
Καταγγελίες για μέλη
Εάν είστε ήδη μέλος μας, μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία σας εδώ (link), αναφέροντας τον αριθμό μέλους και το πρόβλημά σας, προκειμένου να μεσολαβήσουμε εξωδικαστικά. Στη συνέχεια, εκπρόσωπος του νομικού μας τμήματος θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω email.
Καταγγελίες για μη μέλη
Εάν δεν είστε μέλος μας και επιθυμείτε να υποβάλετε καταγγελία, συμπληρώστε το παρακάτω υπόδειγμα, αποστείλετέ το στην επιχείρηση με την οποία έχει ανακύψει η διαφορά και κοινοποιήστε το σε εμάς και στους αρμόδιους φορείς.
Σε περίπτωση που θέλετε να μεσολαβήσουμε εξωδικαστικά για λογαριασμό σας, εγγραφείτε ως μέλος
Πως σας βοηθάμε
- στη σύνταξη της καταγγελίας με τα υποδείγματα που θα βρείτε παρακάτω, ώστε ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε να συμπληρώσετε το αντίστοιχο υπόδειγμα
- μεσολαβούμε εξωδικαστικά εαν γίνετε μέλος μας και προσπαθούμε να βρούμε λύση στο πρόβλημά σας
Τα υποδείγματα αφορούν στις παρακάτω κατηγορίες
Βήμα 1ο: Αφού βρείτε το υπόδειγμα που σας αφορά το συμπληρώνετε, το υπογράφετε και το αποστέλλετε στην επιχείρηση με την οποία έχετε τη διαφορά.
Βήμα 2ο: Κοινοποιείτε την καταγγελία σας στους αρμόδιους φορείς: ΕΚΠΟΙΖΩ, Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή κτλ στις διευθύνσεις που αναφέρουμε στο υπόδειγμα.
Εμείς καταχωρούμε και φιλτράρουμε την καταγγελία σας. Εάν διαπιστώσουμε ότι το πρόβλημα δεν είναι μεμονωμένο αλλά αφορά και άλλους καταναλωτές εξετάζουμε το ενδεχόμενο να καταθέσουμε συλλογική αγωγή για την προάσπιση όλων των καταναλωτών που ζημιώνονται από την πρακτική της εταιρείας αυτής.