Σε περίπτωση ασθένειας ή ατυχήματος πρέπει να ειδοποιήσετε την ασφαλιστική σας εταιρεία μέσα σε 8 ημέρες εκτός και αν προβλέπεται από τη σύμβαση μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Εάν καθυστερήσετε δεν χάνετε το δικαίωμα αποζημίωσης και η καταβολή από την ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να γίνει δίχως καθυστέρηση. Οι εξαιρέσεις από κάλυψη αποζημίωσης, θα πρέπει να αναφέρονται ρητά και με ευκρίνεια στην αρχική σελίδα του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.
Από το νόμο, δεν σας παρέχεται ασφαλιστική κάλυψη, όταν το γεγονός προέρχεται από:
- πολεμικά γεγονότα
- εμφύλιο πόλεμο
- λαϊκές ταραχές ή στάση
Επιπλέον, δεν αποζημιώνεστε όταν διαπιστωθεί ότι:
- με δόλο αποκρύψατε σημαντικές πληροφορίες από τον ασφαλιστή σας.
- προϋπήρχε η ασθένεια από την σύναψη της σύμβασης.
Στην περίπτωση που η ασθένεια προϋπήρχε, δικαιούστε αποζημίωση όταν:
- δικαιολογημένα αγνοούσατε την ασθένειά σας .
- είχε συμφωνηθεί η κάλυψή της στο συμβόλαιο.
Στην περίπτωση που η εταιρεία σας προτείνει ένα νέο συμβόλαιο σε αντικατάσταση του παλαιού και ιδίως μετατροπή ισόβιου ή μακροχρόνιου συμβολαίου σε ετήσιο να είστε πολύ επιφυλακτικοί καθότι δύναται να οδηγήσει σε βέβαιη απώλεια του συμβολαίου σας και των ασφαλίστρων που για χρόνια έχετε με συνέπεια καταβάλει. Επιπρόσθετα, ελέγξτε μήπως με το νέο συμβόλαιο δεν καλύπτονται ασθένειες που καλύπτονταν με το προηγούμενο.
Εάν η ασφαλιστική εταιρεία αρνηθεί να σας καταβάλλει ολόκληρο το ποσό ή ένα τμήμα του, επικαλούμενη όρους της σύμβασης, μη θεωρήσετε ότι αυτοί οι όροι ισχύουν, γιατί μπορεί να είναι παράνομοι ή καταχρηστικοί. Θα πρέπει να αντιδράσετε και να διεκδικήσετε την κάλυψη αποζημίωσης.
Καταγγελίες
- Για να κάνετε καταγγελία βρείτε το αντίστοιχο υπόδειγμα στην ενότητα καταναλωτές/καταγγελίες εδώ.
- Για να μεσολαβήσουμε εξωδικαστικά ή να λάβετε εξατομικευμένη συμβουλευτική για την υπόθεση σας:
1. Εάν είστε μέλος μας στείλετε το αίτημα σας στο info@ekpizo.gr και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να ορίσουμε ένα ραντεβού με εκπρόσωπό μας.
2. Εάν δεν είστε μέλος μας κάντε την εγγραφή σας εδώ.
Αρμόδιοι Φορείς
- Για περισσότερες πληροφορίες και καταγγελίες μπορείτε να απευθυνθείτε στη Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή, στην ιστοσελίδα: https://kataggelies.mindev.gov.gr/
- Στη Γραμμή Καταναλωτή: 1520 και στο Email: 1520@mindev.gov.gr
- Τράπεζα της Ελλάδος- Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ)- E-mail: dep.insurancesup@bankofgreece.gr