Τι κάνουμε σε ένα τροχαίο ατύχημα

Ενεργειακή Αναβάθμιση Κατοικιών
Ενεργειακή Αναβάθμιση Κατοικιών

Τι κάνουμε σε ένα τροχαίο ατύχημα

Τι κάνουμε σε ένα τροχαίο ατύχημα
Ιδιωτική Ασφάλιση

Πριν το ατύχημα
Φροντίστε να οδηγείτε έχοντας θεωρημένη την άδεια οδήγησης για την κατηγορία του οχήματός σας. Οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν καλύπτουν ατυχήματα εφόσον διαπιστωθεί ότι το δίπλωμα οδήγησης είτε έχει λήξει είτε δεν είναι κατάλληλο για τον τύπο του οχήματος που οδηγείτε.
Οδηγείτε νηφάλιοι, έχοντας δεμένη τη ζώνη ασφαλείας σας ή φορώντας το κράνος σας ώστε να σας εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα με τη διευθέτηση της ζημιάς από την ασφαλιστική.

Μετά το ατύχημα
Εάν έχετε κάποιο τροχαίο ατύχημα, είναι σημαντικό να ακολουθήσετε τις παρακάτω ενέργειες:

  • Ειδοποιήστε την πλησιέστερη Αστυνομική Αρχή και παραμείνετε στον τόπο του ατυχήματος μέχρι να φθάσουν οι αρμόδιες αρχές.
  • Βγάλτε φωτογραφίες της αρχικής θέσης των οχημάτων πριν τα μετακινήσετε, έστω και με το κινητό σας τηλέφωνο. Αυτό βοηθά τους εκκαθαριστές ζημιών να αποφανθούν για την υπαιτιότητα και την έκταση της ζημιάς.
  • Κάντε ενέργειες διευκόλυνσης της κυκλοφορίας προς αποφυγή δεύτερου ατυχήματος και μετακινείστε τα τρακαρισμένα οχήματα σε ασφαλές μέρος.
  • Ανταλλάξτε στοιχεία με τον/τους άλλους εμπλεκόμενους στο ατύχημα όπως ονοματεπώνυμο, αριθμό κυκλοφορίας, σταθερό και κινητό τηλέφωνο, ασφαλιστική εταιρεία. Αν υπάρχουν μάρτυρες που μπορούν να περιγράψουν πως έγινε το συμβάν, κρατείστε τα στοιχεία τους.
  • Συμπληρώστε το έντυπο της Φιλικής Δήλωσης Τροχαίου Ατυχήματος και οι δύο οδηγοί. Φροντίστε να κατατεθεί το συντομότερο στην Ασφαλιστική σας Εταιρεία.
  • Σε περίπτωση υλικών ζημιών και όταν ο ζημιωθείς δεν είναι παρών, πρέπει μέσα σε 24 ώρες να τον ενημερώσετε για όλες τις σχετικές πληροφορίες με τον πιο κατάλληλο τρόπο ή μέσω του πλησιέστερου Αστυνομικού Τμήματος.
  • Καλέστε την φροντίδα ατυχήματος για καταγραφή της δήλωσης ατυχήματος και μεταφορά του οχήματος στο συνεργείο της επιλογής σας, εφόσον εξαιτίας της σύγκρουσης το όχημά σας δεν μπορεί να μετακινηθεί. Το τηλέφωνο της φροντίδας ατυχήματος αναγράφεται σε εμφανές σημείο στο ασφαλιστήριο του οχήματός σας.
  • Αν δεν επιληφθεί η Φροντίδα Ατυχήματος, ενημερώστε οπωσδήποτε τον ασφαλιστή σας το συντομότερο δυνατόν για το ατύχημα.
  • Πριν την επισκευή του αυτοκινήτου σας επικοινωνήστε με τον ασφαλιστή σας για να κλείστε ραντεβού με πραγματογνώμονα.
Χρειάζεστε βοήθεια με κάποιο θέμα σας;

Είναι μία Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών που έχει ως στόχο την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.

Newsletter

Newsletters

Μείνετε ενημερωμένοι για τις υπηρεσίες μας. Αφήστε μας το e-mail σας και εγγραφείτε στο newsletter μας.

Έχετε τη δυνατότητα απεγγραφής από τα newsletters μας ανά πάσα στιγμή

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Επικοινωνία

Στουρνάρη 17, Αθήνα 10683

2103304444

info@ekpizo.gr

www.ekpizo.gr

Δευ - Παρ: 10:00 πμ - 3:00 μμ
Σάβ - Κυρ: Κλειστά