Ενέργειες για σωστή ενημέρωση
Μην εμπιστεύεστε τις διαφημίσεις, αλλά ενημερωθείτε για:
- το τι περιλαμβάνει το πακέτο της προσφοράς κάθε εταιρείας (λεπτά ομιλίας για σταθερά/κινητά, ταχύτητα ίντερνετ, διάρκεια σύμβασης κλπ).
- τις ακριβείς χρεώσεις κάθε εταιρείας (τιμές με το λεπτό ή το δευτερόλεπτο, με ή χωρίς ΦΠΑ)
- το εάν η περιοχή σας καλύπτεται από το δίκτυο της εταιρείας, με την οποία πρόκειται να συμβληθείτε
- το πότε θα γίνει η σύνδεση (Το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα που μπορεί να περιμένετε για την ενεργοποίηση της σύνδεσης είναι 15 εργάσιμες ημέρες)
- τους όρους της σύμβασης κάθε εταιρείας (Διαβάστε προσεκτικά τους όρους, για να διαπιστώσετε εάν ισχύουν ή υπάρχουν περιορισμοί, που δεν αναφέρονται ξεκάθαρα)
Η σύμβασή σας με τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο είναι ισχυρή ακόμη και όταν καταρτίζεται προφορικά. Κάθε εταιρεία, όμως, υποχρεούται να σας αποστείλει το έντυπο της σύμβασης εις διπλούν για να το υπογράψετε.
Τι να προσέχετε πριν την υπογραφή της σύμβασης:
- να ζητάτε να σας αποσταλεί η σύμβαση για να αναγνώσετε τους γενικούς όρους πριν υπογράψετε
- να διαβάζετε προσεχτικά τα «ψιλά γράμματα», διότι συχνά κρύβονται καταχρηστικοί όροι ή πληροφορίες που θα έπρεπε να γνωρίζετε και «αποκρύπτονται»
- να ζητάτε διευκρινιστικές πληροφορίες και ακριβείς απαντήσεις από τους υπαλλήλους των εταιρειών για τα προϊόντα που πωλούν
Τι να προσέχετε μετά την υπογραφή της σύμβασης:
- να ζητάτε πάντα και να λαμβάνετε το έντυπο της σύμβασης που υπογράψατε
- να ελέγχετε πάντα το μηνιαίο λογαριασμό σας για τυχόν “περίεργες” χρεώσεις
- να φυλάσσετε τους λογαριασμούς και τις αποδείξεις πληρωμής
- εάν έχετε κάποια αντίρρηση, να την κάνετε εγγράφως προς την εταιρεία
- σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης από την εταιρεία, να μην καταβάλλετε το κόστος που σας επιβάλλεται ως αποζημίωση για τη διακοπή της σύμβασης
Για περισσότερες λεπτομέρειες για τα δικαιώματά σας επισκεφθείτε την αντίστοιχη ενότητα (Καταναλωτές/Δικαιώματα/Τηλεπικοινωνίες). Επίσης, στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ εδώ.