Λύση της ασφαλιστικής σύμβασης υγείας

Ενεργειακή Αναβάθμιση Κατοικιών
Ενεργειακή Αναβάθμιση Κατοικιών

Λύση της ασφαλιστικής σύμβασης υγείας

Λύση της Σύμβασης Υγείας
Ιδιωτική Ασφάλιση

Όπως ορίζει ο Ν.2496/1997 στο άρθρο 3, η ασφαλιστική σας σύμβαση λύεται με:

  • Λήξη της διάρκειας ισχύος του συμβολαίου
  • Καταγγελία ενός από τα συμβαλλόμενα μέρη

Αν έχει συμφωνηθεί σιωπηρή παράταση μετά τη λήξη του συμβολαίου αυτή μπορεί να ισχύσει το πολύ για 1 έτος.

Οι περιπτώσεις που ο νόμος προβλέπει καταγγελία της ασφαλιστικής σας σύμβασης, είναι:

  • Όταν ο ασφαλιστής σας διαπιστώσει ότι δεν έλαβε γνώση για κρίσιμα στοιχεία σας που αφορούν στην εκτίμηση του ασφαλιστικού κινδύνου.
  • Τότε έχει δικαίωμα να καταγγείλει την σύμβαση ή να ζητήσει την τροποποίησή της μέσα σε 1 μήνα από όταν έλαβε γνώση.
  • Σε περίπτωση που ο ασφαλιστής ζητήσει τροποποίηση της σύμβασης και εσείς δεν το αποδεχτείτε μέσα σε 1 μήνα, τότε η τροποποίηση ισοδυναμεί με καταγγελία.
  • Η ασφαλιστική εταιρεία δικαιούται να καταγγείλει τη μεταξύ σας σύμβαση, όταν καθυστερείτε την καταβολή του ασφαλίστρου, αφού πρώτα σας ενημερώσει γραπτώς (αποδεδειγμένα) για να εξοφλήσετε το ποσό που οφείλετε μέσα σε 1 μήνα.
  • Στις συμβάσεις αορίστου χρόνου (διαρκής ασφάλιση) μπορεί να γίνει καταγγελία και από τα 2 μέρη, στο τέλος κάθε ασφαλιστικής περιόδου. Η προθεσμία άσκησης του δικαιώματος είναι από 1 έως 3 μήνες.

Επιπρόσθετοι λόγοι καταγγελίας της σύμβασης, μπορούν να ισχύουν εάν προβλέπονται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Καταγγελίες

  • Για να κάνετε καταγγελία βρείτε το αντίστοιχο υπόδειγμα στην ενότητα καταναλωτές/καταγγελίες εδώ.
  • Για να μεσολαβήσουμε εξωδικαστικά ή να λάβετε εξατομικευμένη συμβουλευτική για την υπόθεση σας:

1. Εάν είστε μέλος μας στείλετε το αίτημα σας στο info@ekpizo.gr και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να ορίσουμε ένα ραντεβού με εκπρόσωπό μας.

2. Εάν δεν είστε μέλος μας κάντε την εγγραφή σας εδώ.

Αρμόδιοι Φορείς

  • Για περισσότερες πληροφορίες και καταγγελίες μπορείτε να απευθυνθείτε στη Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή στην ιστοσελίδα: https://kataggelies.mindev.gov.gr/. Επίσης, στη Γραμμή Καταναλωτή: 1520 και στο Email: 1520@mindev.gov.gr
  • Τράπεζα της Ελλάδος- Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ)-E-mail: dep.insurancesup@bankofgreece.gr
Χρειάζεστε βοήθεια με κάποιο θέμα σας;

Είναι μία Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών που έχει ως στόχο την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.

Newsletter

Newsletters

Μείνετε ενημερωμένοι για τις υπηρεσίες μας. Αφήστε μας το e-mail σας και εγγραφείτε στο newsletter μας.

Έχετε τη δυνατότητα απεγγραφής από τα newsletters μας ανά πάσα στιγμή

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Επικοινωνία

Στουρνάρη 17, Αθήνα 10683

2103304444

info@ekpizo.gr

www.ekpizo.gr

Δευ - Παρ: 10:00 πμ - 3:00 μμ
Σάβ - Κυρ: Κλειστά