Σύμφωνα με το Π.Δ. 237/1986, άρθρο 11α, όπως ισχύει σήμερα, η ασφαλιστική σύμβαση μπορεί να λυθεί από:
- Εσάς, όπου μπορείτε να καταγγείλετε την ασφαλιστική σύμβαση, οποτεδήποτε, με γραπτή δήλωση στον ασφαλιστή σας. Η λύση της σύμβασης θα γίνει μετά από 30 ημέρες.
- Την εταιρεία, όπου μπορεί να καταγγείλει την ασφαλιστική σύμβαση μόνο εάν έχετε παραβιάσει ουσιώδη όρο και μόνο εάν δεν συμμορφωθείτε εντός 30 ημερών από γραπτή καταγγελία που σας αποστέλλει.
- Από κοινού, ύστερα από γραπτή συμφωνία, όπου μπορεί να γίνει οποτεδήποτε.
Η ασφαλιστική ενημερώνει σχετικά το Κέντρο Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου. Ειδικά στην περίπτωση που η ασφαλιστική καταγγείλει με επιστολή την ασφαλιστική σύμβαση για παράβαση ουσιώδους όρου αυτής από τον λήπτη της ασφάλισης ή τον ασφαλισμένο, η ενημέρωση δεν μπορεί να γίνει νωρίτερα από την 30ή ημέρα από την αποστολή της σχετικής επιστολής. Η ασφαλιστική δύναται να αντιτάξει έναντι του τρίτου ζημιωθέντος τη λύση της σύμβασης ασφάλισης μόνον μετά την πάροδο δεκαέξι (16) ημερών από τη σχετική ενημέρωση.
Καταγγελίες
- Για να κάνετε καταγγελία βρείτε το αντίστοιχο υπόδειγμα στην ενότητα καταναλωτές/καταγγελίες εδώ.
- Για να μεσολαβήσουμε εξωδικαστικά ή να λάβετε εξατομικευμένη συμβουλευτική για την υπόθεση σας:
1. Εάν είστε μέλος μας στείλετε το αίτημα σας στο info@ekpizo.gr και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να ορίσουμε ένα ραντεβού με εκπρόσωπό μας.
2. Εάν δεν είστε μέλος μας κάντε την εγγραφή σας εδώ.
Αρμόδιοι Φορείς
- Για περισσότερες πληροφορίες και καταγγελίες μπορείτε να απευθυνθείτε στη Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή, στην ιστοσελίδα: https://kataggelies.mindev.gov.gr/. Επίσης, στη Γραμμή Καταναλωτή: 1520 και στο Email: 1520@mindev.gov.gr
- Τράπεζα της Ελλάδος- Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ)- E-mail: dep.insurancesup@bankofgreece.gr