Βλάβη δικτύου- Τηλεφωνικής γραμμής

Ενεργειακή Αναβάθμιση Κατοικιών
Ενεργειακή Αναβάθμιση Κατοικιών

Βλάβη δικτύου- Τηλεφωνικής γραμμής

Βλάβη δικτύου- Τηλεφωνικής γραμμής
Τηλεπικοινωνίες

Σε περίπτωση που παρουσιαστεί βλάβη στην τηλεφωνικής σας γραμμή/δίκτυο ο πάροχος έχει ορισμένες υποχρεώσεις σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Αδειών της ΕΕΤΤ.

Πιο συγκεκριμένα:

1) Σε περίπτωση βλάβης ο πάροχός σας έχει υποχρέωση να καταβάλλει κάθε εύλογη προσπάθεια στο μέτρο του τεχνικά εφικτού για αποκατάσταση της βλάβης, εντός τεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την αναγγελία της. Σε περίπτωση καλωδιακών βλαβών, το ανωτέρω διάστημα είναι έξι ημερολογιακές ημέρες. Βλάβες των οποίων η αποκατάσταση είναι εκτός των ανωτέρω προθεσμιών κοινοποιούνται στην ΕΕΤΤ κατόπιν αιτήματος της αιτιολογώντας τους λόγους υπέρβασης των ανωτέρω προθεσμιών.

2) Μπορείτε να ενημερωθείτε για την πορεία αποκατάστασης της βλάβης καλώντας, δωρεάν, στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης που διαθέτει ο πάροχός σας για θέματα βλαβών. Για την παραπάνω επικοινωνία, θα χρειαστείτε τον κωδικό βλάβης, για τον οποίο σας ενημερώνει η εταιρεία, κατά την αναγγελία της βλάβης. Επίσης, η εταιρεία οφείλει να σας ενημερώσει μόλις αποκατασταθεί η βλάβη.

3) Στην περίπτωση βλάβης που οδηγεί σε διακοπή της παροχής των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, εκτός από τις περιπτώσεις ανωτέρας βίας, o πάροχος οφείλει να σας πιστώσει τμήμα του καταβαλλόμενου ποσού του παγίου τέλους, που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο της διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και εφόσον η βλάβη διήρκεσε πάνω από δύο εργάσιμες ημέρες από τη δήλωσή της. Η πίστωση πραγματοποιείται από τον πάροχο αυτόματα σε επόμενο λογαριασμό, εντός τετραμήνου από την άρση της βλάβης, χωρίς προηγούμενη σχετική αίτηση.

Καταγγελίες

Για να κάνετε καταγγελία βρείτε το αντίστοιχο υπόδειγμα στην ενότητα καταναλωτές/καταγγελίες εδώ. Σε περίπτωση που θέλετε να μεσολαβήσουμε εξωδικαστικά για λογαριασμό σας, εγγραφείτε ως μέλος.

Αρμόδιος Φορέας

Για περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ): https://www.eett.gr/docs/non-knowledgebase/tilefonia-amp-diadiktyo/vlaves/ και για καταγγελίες μπορείτε να απευθυνθείτε: https://www.eett.gr/ypovoli-kataggelias/ και στο Email: info@eett.gr  

Χρειάζεστε βοήθεια με κάποιο θέμα σας;

Είναι μία Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών που έχει ως στόχο την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.

Newsletter

Newsletters

Μείνετε ενημερωμένοι για τις υπηρεσίες μας. Αφήστε μας το e-mail σας και εγγραφείτε στο newsletter μας.

Έχετε τη δυνατότητα απεγγραφής από τα newsletters μας ανά πάσα στιγμή

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Επικοινωνία

Στουρνάρη 17, Αθήνα 10683

2103304444

info@ekpizo.gr

www.ekpizo.gr

Δευ - Παρ: 10:00 πμ - 3:00 μμ
Σάβ - Κυρ: Κλειστά