
Οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν ατομικά μέσα έννομης προστασίας (π.χ. χρηματική αποζημίωση ή καταγγελία της σύμβασης) όταν υπόκεινται σε αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, όπως οι επιθετικές ή παραπλανητικές πρακτικές προώθησης.
Ειδικότερα, εάν ένας προμηθευτής σας διαφημίζει ένα αγαθό ή υπηρεσία που συνδέεται άμεσα με την προώθηση, πώληση ή προμήθεια ενός προϊόντος, αλλά οι πληροφορίες είναι παραπλανητικές και εσφαλμένες με σκοπό να σας κατευθύνουν να αγοράσετε το προϊόν που αν γνωρίζατε τις πραγματικές του ιδιότητες δεν θα το αγοράζατε ή εάν το προϊόν που σας παραδώσανε δεν είναι αυτό που διαφημίζεται, τότε θα πρέπει να μας το καταγγείλετε, ώστε να γίνουν ενέργειες παύσης αυτής της διαφήμισης.
Καταγγελίες για μη μέλη
Εάν δεν είστε μέλος μας και επιθυμείτε να υποβάλετε καταγγελία, συμπληρώστε το παρακάτω υπόδειγμα, αποστείλετέ το στην επιχείρηση με την οποία έχει ανακύψει η διαφορά και κοινοποιήστε το σε εμάς και στους αρμόδιους φορείς. Σε περίπτωση που θέλετε να μεσολαβήσουμε εξωδικαστικά για λογαριασμό σας, εγγραφείτε ως μέλος μας.
Καταγγελίες για μέλη
Εάν είστε ήδη μέλος μας, μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία σας συμπληρώνοντας την φόρμα υποβολής καταγγελίας παρακάτω, αναφέροντας τον αριθμό μέλους και το πρόβλημά σας, προκειμένου να μεσολαβήσουμε εξωδικαστικά. Στη συνέχεια, εκπρόσωπος του νομικού μας τμήματος θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω email.