Δικαιώματα των καταναλωτών λόγω αρνητικών αποκλίσεων της ελάχιστης ταχύτητας σε δίκτυα και υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών

Ενεργειακή Αναβάθμιση Κατοικιών
Ενεργειακή Αναβάθμιση Κατοικιών

Δικαιώματα των καταναλωτών λόγω αρνητικών αποκλίσεων της ελάχιστης ταχύτητας σε δίκτυα και υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών

Δικαιώματα των καταναλωτών λόγω αρνητικών αποκλίσεων της ελάχιστης ταχύτητας σε δίκτυα και υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών
Τηλεπικοινωνίες

Σύμφωνα με τις διατάξεις του Εθνικού Κανονισμού Ανοιχτού Διαδικτύου (ΕΚΑΔ), οι πάροχοι υπηρεσιών πρόσβασης στο Διαδίκτυο υποχρεούνται να ενημερώνουν τους συνδρομητές τους για την ελάχιστη, μέγιστη και συνήθως διαθέσιμη ταχύτητα που αναμένεται στη σύνδεσή τους.

Ο καταναλωτής αποκτά δικαίωμα αποζημιώσεων ή επανορθώσεων, μέσω υποβολής παραπόνου στον πάροχο, σε περίπτωση που διαπιστωθούν συνεχείς ή επαναλαμβανόμενες αρνητικές αποκλίσεις από την ελάχιστη ταχύτητα (δυνατότητα διενέργειας μετρήσεων από την πλευρά του καταναλωτή μέσω διαδικτυακής εφαρμογής που ο ίδιος ο πάροχος καθιστά διαθέσιμη χωρίς χρέωση στους συνδρομητές του για την επιβεβαίωση και τον έλεγχο των τιμών ταχυτήτων ), όπως:

1. Έκπτωση στον λογαριασμό,

2. Δυνατότητα επιλογής πακέτου με χαμηλότερη ονομαστική ταχύτητα,

3. Επιστροφή τμήματος ή συνόλου του παγίου, ή ο συνδυασμός αυτών.

Σε περίπτωση αποκλίσεων μεγαλύτερων του 30% για ADSL δίκτυα και 20% για τις υπόλοιπες τεχνολογίες (π.χ. VDSL, Fiber To The Home-FTTH) από την τιμή της ελάχιστης ταχύτητας για την οποία ενημερώθηκε ο πάροχος, ο συνδρομητής αποκτά και το δικαίωμα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασης, εφόσον το πρόβλημα δεν διορθωθεί εντός 30 ημερών (με εξαίρεση τις υποχρεώσεις του συνδρομητή για καταβολή τυχόν υπολοίπων επιδότησης συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού ή κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο).

Περισσότερες πληροφορίες στις παρακάτω ιστοσελίδες των παρόχων για το Ανοιχτό Διαδίκτυο:

Καταγγελίες

Για να κάνετε καταγγελία βρείτε το αντίστοιχο υπόδειγμα στην ενότητα καταναλωτές/καταγγελίες εδώ. Σε περίπτωση που θέλετε να μεσολαβήσουμε εξωδικαστικά για λογαριασμό σας, εγγραφείτε ως μέλος.

Αρμόδιος Φορέας

Για περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ): https://www.eett.gr/docs/sychnes-erotiseis-gia-katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/themata-diadiktyoy/ και

για καταγγελίες μπορείτε να απευθυνθείτε: https://www.eett.gr/ypovoli-kataggelias/ και στο Email: info@eett.gr 

Χρειάζεστε βοήθεια με κάποιο θέμα σας;

Είναι μία Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών που έχει ως στόχο την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.

Newsletter

Newsletters

Μείνετε ενημερωμένοι για τις υπηρεσίες μας. Αφήστε μας το e-mail σας και εγγραφείτε στο newsletter μας.

Έχετε τη δυνατότητα απεγγραφής από τα newsletters μας ανά πάσα στιγμή

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Επικοινωνία

Στουρνάρη 17, Αθήνα 10683

2103304444

info@ekpizo.gr

www.ekpizo.gr

Δευ - Παρ: 10:00 πμ - 3:00 μμ
Σάβ - Κυρ: Κλειστά